Dragi colaboratori, pe langa informatiile postate pe acest blog, esentiala este si participarea in fiecare seara la conferintele WEB, unde fiecare prezentare este importanta si unde veti invata lucruri noi pentru afacerea dvs.!

joi

Ideea de baza in SCNET

Asta nu-i muncă adevărată!

Îmi spun oameni, care nu sunt cunoscători ai sistemului MLM, mie, care am mai bine de 13 ani de experienţă în acest domeniu. Afirm acest lucru deoarece este evident că aceşti oameni ori nu sunt informati sau au fost greşit informaţi privind acest domeniu (MLM), de accea marketingul de reţea a căzut victima antipropagandei. Voi încerca, în continuare, să explic simplu MLM şi forma sa specială, a clienţilor permanenţi, adică atunci când comunitatea cumpărătorilor şi cea a comercianţilor îşi desfăşoară activitatea în cadrul unui sistem special: aceasta este Shopping Center Network.

Reţeaua cumpărătorilor

În ce priveşte scopul comunităţii cumpărătorilor, se impune să convenim la o idee de bază:
  • Noi, toţi, ca şi consumatori, cumpărăm zilnic alimente, îmbrăcăminte, combustibil, automobile, mobilă, produse electronice, case, etc. Toate acestea am dori să le obţinem cât mai ieftin!
  • Tot ceea ce cumpărăm, le achiziţionăm de la comercianţi, care, şi ei, îşi au propria lor dilemă: ce mărfuri mai ieftine să achiziţioneze, care să poată fi vândute mai scump, ţintând totuşi pasul cu concurenţa de pe piaţă. Încasările lor trebuie să fie mai mari decât cheltuielile pentru a-şi menţine afacerea. Comerciantului cu rulaj mai mare i se vor oferi reduceri mai mari, acesta conducându-ne la primul principiu al economiei, importantă din privinţa afacerii noastre: cu cât mai mare este numărul Clienţilor permanenţi, cu atât mai mare este reducerea!
  • Cum ajung comercianţii să-i găsească pe cumpărători, aceştia să afle de ei? Bineînţeles prin publicitate: în ziare, radio, TV, recomandări personale, din târguri sau panouri publicitare. Dar toate acestea se fac pe cheltuiala comerciantului!
ScNet Kartica.jpgAm ajuns astfel la ingenioasa idee: reţeaua cumpărătorilor. Să presupunem că sunt 1000 de cumpărători înregistraţi; noi luăm legătura cu patronul unui magazin căruia îi cerem să facă o reducere de 5 % din produsele firmei sale. Care va fi interesul patronului? Din adaosul de 20-30%, acestuia îi rămâne aprox.15% dacă se scad şi celelalte cheltuieli. Dar de cele mai multe ori nici acest 15% nu reprezintă un profit net, pentru că poate chiar jumate din acesta va fi cheltuit pentru publicitate.
Principiile economiei spun: cu cât sunt mai mulţi cumpărători, cu atât reducerile sunt mai mari. Ce ar fi dacă comerciantul nostru ar primi 10 000 de membri ai reţelei noastre de cumpărători? Sau 100 000 de membri? Mai mult ca sigur că ne-ar oferi 10% reducere sau chiar mai mult! Bineînţeles nu în toate domeniile comerţului sunt identice cheltuielile, astfel nici reducerile nu vor fi identice. Exemplu: reduceri mai puţine la carburanţi, la transport în comun deoarece adaosurile în aceste domenii sunt mai mici. Este greu de închipuit să primim reduceri mari în acele domenii pe care suntem obligaţi să le folosim, atunci când comerciantul lucrează fără concurenţă.
Aceste societăţi au foarte mulţi clienţi. Sunt firme care se adună în complexuri comerciale. Dacă în aceste complexuri comerciale, malluri, lanţuri de magazine reuşim să ne vindem ideile, atunci reuşim să ne extindem reţeaua de cumpărători şi în locuri unde ne desfăşurăm cumpărăturile zilnice.

Marketingul de reţea

Cu câtva timp în urmă, mai mulţi au studiat în ce fel s-ar putea elabora o reţea marketing bazată exclusiv pe cumpărare. Să vedem ce este necesar pentru aceasta!
  • Există mulţi oameni care au nevoie de venituri suplimentare dar fiecare din ei au aceiaşi problemă: de unde şi cum să obţină aceste venituri. Dacă studiem factorul de risc al unei societăţi private atunci se pune întrebarea dacă merită sau poate fi aceasta administrată economic, poate genera profit? Oamenilor le place să beneficieze de timp liber, spre a-l folosi în familie, pentru sport, artă, hobby etc.
  • Pe de altă parte ştim, că economia îşi are limitele ei, de aceea necesită multă înţelepciune, ca să scoată pe piaţă produse ce pot fi vândute. Numărul întreprinderilor este imens, astfel trebuie valorificate pe piaţă o sumedenie de produse. Valorificarea se poate face în mai multe moduri: cel clasic de piaţă – prin comerţul en gros şi en detail; cel modern: din catalog, teleshopping sau vânzare directă etc. În comercializarea produselor marketingul online este – din mai multe puncte de vedere – un mod de valorificare unic şi specific.
Să vedem cum funcţionează marketingul de reţea comparativ cu un magazin privat, aflat în apropierea oricăruia dintre noi.
Comerciantul privat cumpără pâinea cu 2 lei/buc şi o vinde cu 3 lei buc. Diferenţa dintre ele este adaosul acestuia. Dar nu înseamnă că a şi câştigat 1 Leu. El mai are cheltuieli care pot fi scăzute dacă comandă cantităţi mai mari de pâine. În marketingul de reţea devii comerciant atunci, dacă achiziţionezi produsul pentru firmă pentru x lei şi îl vinzi cu x+1 leu. După achiziţionarea produsului îţi vizitezi prietenul/ colegul dar în prealabil îi trimiţi un e-mail, ca să economiseşti transportul, astfel vei vedea că volumul cheltuielilor nu va depăşi cel al încasărilor.
Dacă comerciantul privat se decide să-şi dezvolte afacerea, să deschidă şi alte puncte de lucru, astfel vânzările sale vor creşte, şi furnizorul de pâine s-ar putea să-i ofere o altă reducere , comercializând pâinea cu 1 leu 80 bani. Dar comerciantul menţine preţul de 3 lei, este mulţumit de adaos. Este logic, nu-i aşa?
Dacă comerciantul privat ar fi capabil să-şi organizeze reţeaua de vânzări, folosindu-se de adaosul de mai sus de x lei, astfel încât să-şi mărească volumul de vânzări de pâine, ar putea obţine de la furnizor (brutărie) o altă reducere de y lei. Astfel comerciantul privat ar beneficia de venit din două nivele.
Din exemplul de mai sus se poate înţelege marketingul de reţea, şi chiar în comerţul clasic se obţin uneori venituri din 2-3 nivele, dar nici pe departe nu se apropie de veniturile reţelei de cumpărători, unde des vin veniturile din 100 sau 1000 de nivele.

.…egal 4!!

ok_devojka_kupuje.jpgNe rămân 2 şi mai adăugaţi 2. Shopping Center Network şi partenerii de produse pe de o parte, dar cine este de partea cealaltă? Nimeni altcineva decât o familie din România compusă din 4 persoane care câştigă lunar lei (venitul net în 2009 a fost de lei/persoană/lună conform . Acest venit este cheltuit în întregime, nu ajunge pentru traiul de zi cu zi. Sunt familii care cheltuiesc mult mai puţin, alţii cheltuiesc mai mult. Dar 5% din această sumă înmulţită cu numărul familiilor din ţară este o valoare imensă. Această reducere este împărţit conform ecestei idei geniale în modul cel mai corect în aceasta reţea de cumpărători.
In reţeaua Shopping Center Network, făcându-vă cumpărăturile chiar câştigaţi bani. Cheltuind în mod obişnuit obţineţi venit. Pe măsură ce veţi obţine venituri mai mari, veţi cheltui mai mult deoarece cheltuielile sunt generatoare de venituri şi încasările vor creşte. Bineînţeles aceasta nu tinde spre infinit dar oricum este pozitiv din toate punctele de vedere.
Intr-un marketing de reţea, pentru pornire nu este nevoie de capital de pornire ci mai degrabă de cunoaşterea modului de construire a sistemului de reţea. Nu contează apartenenţa la o anumită grupare etnică, la o anumită religie, nu are importanţă vârsta sau starea materială.
Este esenţial doar faptul că pentru obţinerea unor venituri mari este nevoie de alocarea unei parţi mai mari din timpul liber. Dacă există voinţă şi dorinţă, doar personalitatea trebuie dezvoltată, prin învăţare, pentru a avea un succes garantat.
Toate acestea sunt importante pentru a fi învingător şi nu un veşnic sceptic învins.

Bine ati venit in SCNet® ROMANIA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Activezi in sistemul MLM? Caut leaderi pentru retele in toata tara! Nu se cere renuntarea la firma in care activati.

Alatura-te echipei SCNet. Adu-ti familia si prietenii in SCNet pt. a beneficia de avantajele SCNet, care pt. tine negociaza cu magazinele existente pe piata un discount pe care ti-l da tie sub diferite forme. O parte a discount-ului ti-l da in bani lichizi si o parte in bonuri valorice. Ce trebuie sa faci ? Nimic in plus , fata de ce ai facut pana acum ( sa mananci, sa te imbraci , sa alimentezi cu carburanti, sa construiesti etc.) Trebuie sa te inregistrezi GRATUIT SI SA BENEFICIEZI , de discounturile negociate de SCNet pentru tine. Repet totul este GRATUIT . Afli mai multe dupa ce te inregistrezi si apoi intri in contul tau personal. Pentru inregistrare acceseaza link-ul urmator.
http://www.scnetromania.com/iuliangociu
Pentru mai multe informatii contactati-ma . e-mail scnetrom@gmail.com ;

Tel : 0722.635.471 site detalii: http://www.scnetrom.blogspot.com .
Conferinta luni pana vineri la ora 19:30 accesand http://live.meetcheap.com/conference,63273050 cu numele dumneavoastra-inv Iulian Gociu

CINE SUNTEM NOI

Combinand o vasta experienta in domeniul relatiei cu clientii, marketing si publicitate, am creat Shopping Center Network, solutia optima pentru clientii aflati în cautarea unor reduceri si a vanzatorilor aflati in căutare de clienti. Suntem reteaua de cumparatori care se dezvolta cel mai repede, avand la ora actuala peste 46.000 de membri inscrisi in Romania, incepand din 26 octombrie 2010.

In cadrul retelei noastre beneficiati de gratuitatea calitatii de membru, de reducerile speciale oferite de partenerii comerciali si primiti castiguri dupa persoanele inscrise de catre dumneavoastra în sistem.

- Ne-am specializat in dezvoltarea afacerilor partenerilor nostri, pentru obtinerea intai a unor venituri suplimentare si apoi a unui venit permanent pasiv.

- Suntem platiti pentru ca recomandam magazinele partenere.

- Obtinem castiguri fara sa investim sume de bani.

- Nu suntem obligati sa participam la seminarii.



Va putem oferi gratuit:

- Conferinte web;

- Plan de afaceri;

- Consultanta;

- Instrumente de promovare;

- Cursuri de instruire;

- DISPONIBILITATEA de a lucra cu dumneavoastra pana deprindeti abilitatile necesare acestei activitati;

Cel mai rau lucru este ca in fiecare zi de salariu sa ti se spuna cat valorezi.

Nu vrei sa iti arati singur valoarea ?

Sa poti castiga oricat de mult, proportional cu munca depusa ?

Stop joc ! Valorifica-ti timpul !

Pentru ca timpul tau sa valoreze intr-adevar mai mult, e bine sa te comporti ca si cand el ar valora mai mult, de aceea ai nevoie de o activitate in afara serviciului.

In primul rand, e bine sa hotarasti de cati bani ai nevoie. Calculeaza in sume fixe.

- Vrei o casa a ta ?

- Vrei ca sotul tau sa nu mai lucreze atat de mult ?

- Vrei sa investesti bani in dezvoltarea copiilor tai ?

- Vrei sa ai venituri suplimentare pentru toate nevoile tale, astfel incat sa nu apelezi la credite ?

Totul reprezinta bani, fa-ti un calcul !

- Pune la bataie 10 ore pe saptamana din timpul tau liber !

- Cauta un sistem sau o afacere prin care sa-ti atingi telurile !

- Permite ideilor noi, partenerilor noi sa te ajute sa obtii sumele de care ai nevoie.

O poti face ! Nu e nevoie decat de un pas, apoi de altul, apoi de altul. Noi suntem dovada vie. Fa primul pas si solicita-ne sprijinul!

CE OFERIM?

O afacere personala FARA risc si potential de crestere nelimitat.

Venituri suplimentare pentru inceput, iar apoi, pentru cei ce doresc sa faca performanta, o afacere full-time.

Activitate independenta, nu loc de munca.

Sistem suport: plan de afacere, instruire profesionala, trainer personal, know-how, logistica.

Inchipuiti-va pentru o clipa ca timpul si banii nu ar reprezenta o problema in viata dvs.

... ca ati putea sa va duceti copiii la scoala sau la gradinita in fiecare dimineata... si ca nu ati fi nevoit sa pierdeti niciun meci, serbare sau eveniment important din viata acestora.

... ca ati putea sa va programati munca in functie de orele de sport sau de activitatile recreative ce va incanta.

... ca mergeti in vacanta si ca va intoarceti cand doriti, nu cand va spune seful ca trebuie sa va intoarceti.

... ca va puteti achita la timp rata imprumutului la masina, la casa si va raman bani restul lunii pentru diverse activitati si chiar investitii.

In sfarsit, inchipuiti-va ca, investind o ora din viata dvs pentru a programa o intalnire cu unul dintre antreprenorii nostri, veti descoperi unul dintre secretele pe care le-ati cautat intotdeauna:

cum se face averea !

TE-AI GANDIT VREODATA CUM AR FI:

- Sa dezvolti propria ta afacere fara niciun risc ?

- Sa ai propria saptamana de lucru de doar 2 zile ?

- Sa muncesti pentru tine si nu pentru seful tau ?

- Sa iti folosesti calitatile personale ca pe un atu ?

- Sa ai parte de venituri suplimentare, direct proportional cu efortul pe care esti dispus sa-l depui ?

- Sa ai parte de un venit permanent, chiar daca te-ai oprit din activitate ?

- Sa colaborezi cu altii pentru a crea avere ?

- Sa-i asiguri copilului tau viata pe care o merita ?

- Sa devii jucator de top care sa ii invete si pe altii sa reuseasca ?

CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINE ?

- Adaptabilitate;

- Minte deschisa la oportunitati;

- Rabdare;

- Placerea de a lucra intr-o echipa, respectandu-i regulile;

- 10-12 ore saptamanal din timpul tau;

- Tinuta adecvata;

- Seriozitate si punctualitate;

- Visuri mari.

Faptul ca ai avut curiozitatea sa citesti aceasta pagina ma face sa cred ca esti o persoana care vrea ceva mai mult de la viata.

Daca si tu:

- Crezi ca ai spirit de antreprenor, sau doresti sa te pregatesti in acest sens;

- Crezi in tine si in abilitatile tale unice;

- Esti capabil sa te organizezi si sa ii motivezi pe altii;

- Esti capabil sa muncesti in echipa;

- Iti place sa iti planifici obiective pe care sa le realizezi;

- Esti o persoana perseverenta care isi urmareste telul;

- Esti capabil sa privesti lucrurile in perspectiva;

- Te respecti avand o etica profesionala fara cusur

Atunci te invit sa ne cunoastem!

Nu ezitati sa completati formularul de contact (acest formular il veti gasi la sectiunea Inregistrati-va sau click aici),este o afacere gratuita si nu cred ca veti gasi o alternativa mai buna.

Scapati de vechea mentalitate! Aveti sansa sa alegeti schimbarea.

Scapati de vechea mentalitate! Aveti sansa sa alegeti schimbarea.

Vă invităm să vă alăturaţi conferinţelor noastre web!

______________________

Temele principale vor fi: prezentarea detaliată a posibilităţii de afacere, traininguri motivaţionale, sfaturi legate de construirea de reţea, exerciţii.


Introduceţi numele Dvs.- Iulian G sau IMOFIN la login, lăsaţi liber căsuţa cu parola, porniţi boxele şi alăturaţi-vă nouă!


Accesul in sala se face prin acest link:

http://www.hotconference.com/conference,63273050

Noul orar Conferinte Web:

Luni, Miercuri si Vineri

Interval Orar: 19.30 - 20.15

Tip Conferinta: Avantajele sistemului SCnet

Lector: dl. Radu Laurentiu


Marti si joi

Interval orar: 19.30 - 21.00

Tip Conferinta: Avantajele sistemului SCnet, Sistemul Binar şi Cariera SCNet

Lector: dl. Bogdan Dumitru


Luni si Vineri

Interval Orar: 21.00 - 21.30

Tip Conferinta: MLM Exploziv

Lector: dl. Radu Serban


Miercuri

Interval orar: 20.00 - 21.00

Tip Conferinta: Scoala Colaboratorilor SCnet

Lector: dl. Sabau Alexandru


In cazul in care nu puteti da curs acestor conferinte va invit sa vizualizati prezentarea video inregistrata accesand acest link www.scnetromania.com/iuliangociu la sectiunea galerii 3D.




Pentru eventuale neclaritati legate de SCnet sau de logare ma puteti contacta pe: - adressa de email scnetrom@gmail.com sau ma gasiti oricand la numarul acesta de telefon 0731075582.