Dragi colaboratori, pe langa informatiile postate pe acest blog, esentiala este si participarea in fiecare seara la conferintele WEB, unde fiecare prezentare este importanta si unde veti invata lucruri noi pentru afacerea dvs.!

sâmbătă

SCNET deschide piata din Germania

Germania, venim!

  
Incepand de ieri 9 martie 2012: Promoţie pentru deschidere Germania !!! Nu rataţi ocazia unică sa fiţi prezenti cu pozitii (PP-uri) într-o ţară în care puterea de cumpărare este mai mare de 10 ori decât acasă în România.
Cu 308 lei (in loc de 440) primim 1 PP activ in arborele binar românesc si înca 1 PP activ in arborele binar german. Cumparand 3 PP - uri cu 308 lei in sistemul binar romanesc primiti inca 4 PP - uri in binarul Germaniei.
Vă reamintesc, banii obtinuti din PP-urile dezvoltate pe Germania nu pot fi retrasi cash ci se pot cumpăra doar noi pp-uri până la maturizare 30/30 după care vom putea retrage cash.

Cine nu și- ar dori să trăiască într-o ţară în care puterea de cumpărare este mai mare de 10 ori decât acasă în România? Din păcate, acest lucru este posibil doar pentru puțini oameni , care au cunoştinţe de limbă germană şi curaj să facă acest pas.
 

Însa de ce să nu profităm de cei peste 80 de milioane de germani care vor primi în curând posibilitatea de a devenii membrii a celei mai noi filiale SCNet World. Cu siguranţă printre prietenii şi familia dvs. veţi găsi anumite relaţii cu persoane care locuiesc şi muncesc în Germania, cu cine să vă puteţi dezvolta structura(rețeaua) dvs.

Odată cu debutul fiecărei ţări, se oferă o oportunitate fantastică pentru toţi clienţii, partenerii şi pentru cei care se înregistrează acum în sistem. Fiecare ţară are propriul sistem binar. Fiecare cu 6 clase economice diferite (ex. România are propriul sistem binar cu 6 clase economice, iar Germania va avea un alt sistem binar cu alte 6 clase economice). Clienţii existenţi din Germania
și din ţările deja active, cei care decid să intre în sistem acum, şi care plătesc avansuri pentru cumpărături în ţările care încă nu au fost oficial deschise, primesc un imens avantaj: acestora li se dublează poziţiile!

De exemplu, dacă o persoană din Germania plăteşte acum un avans în România, atunci la deschiderea oficială in Germania, PP-urile se vor divide, dar îşi vor păstra numărul. Mai exact, numărul iniţal de PP-uri se va transfera în Germania, însă acelaşi număr de PP-uri va rămâne şi în sistemul binar din România.

Fiecare poziţie plătită cu o valoare de ex. 220 RON, la maturizare va valora 2200 RON. După transferul în Germania, valoarea depusă poate fi cheltuită ca şi avans (ex. 50 euro in CE I), iar PP-urile la maturizare (500 de Euro in CE I) aduc câ
știguri și în Germania. Singura condiţie impusă, pentru ca acest transfer să fie posibil, este că tot câştigul obţinut din valoarea transferată să fie investit în plata a noi PP-uri. Acest lucru este necesar deoarece poziţiile transferate în noua ţară sunt foarte aproape de rădăcina arborelui binar.

Această oportunitate se oferea iniţial doar celor care activau în ţările în care încă nu a pornit SCnet-ul. Cu toate acestea, am decis să le oferim această şansă şi clienţilor permanenţi din ţările active, ca şi ei să se poată bucura de avantajele acestui sistem. În acest scop, am introdus poziţile promoţionale. Pentru obţinerea unei poziţii promoţionale în clasa economică I, trebuie depus un avans suma de 308 RON. Pentru această sumă se acordă o poziţie în România, iar când va debuta şi Germania, se va aloca un PP în valoare de 50 de Euro, care poate fi cheltuit la partenerii comerciali din Germania dupa prima maturizare a fiecarei pozitii. Poziţia din Germania se va maturiza şi va aduce un câştig de aproximativ 500 de Euro. Mai mult decât atât, se va recunoaşte şi meritul dvs. pe treapta de carieră. În clasa a II-a economică un PP promoţional are valoarea de 924 RON, creând o valoare de 150 EUR in Germania.

Noutate ! Atunci când cineva depune un avans pentru trei PP-uri promo
ționale, va primi al patrulea PP in plus, gratuit, în Germania. Bineînțeles această condiție se referă la clasele economice I și II și se poate multiplica in sensul în care la 6 PP-uri promoționale se vor aloca 2 PP-uri gratuite, la 9 PP-uri promoționale 3 gratuite și așa mai departe …

Deschiderea arborele binar viu Germaniei se preconizează a fi în septembrie 2012, iar până atunci aveţi posibilitatea să câştigaţi dublu! Data limită pentru plată şi pentru plasarea PP-urilor este stabilită pentru 27 aprilie 2012, ora 23.59. Până atunci, PP-urile obţinute în România trebuie să fie plasate în arborele binar românesc.

Pentru plasarea acestor PP-uri promoţionale cand se deschide Germania, vom oferi instrucţiuni pentru cei eligibili, privind condiţiile, la momentul oportun. PP-uril promoţionale nu crează comisioane din parităţi între ele. Însă în momentul în care se plasează cel puţin un PPA, care nu este PP promoţional, sau un PPB, atunci PP-urile promoţionale in
țial plasate vor deveni active şi vor fi comisionate conform planului de marketing. PP-urile promoţionale oferă puncte de carieră, însă nu şi comisioane de structură.

Trebuie profitat de această posibilitate, deoarece în momentul în care arborele binar al unei ţări este foarte tânăr, cu puţin efort, şansele de câştig sunt enorm de mari.

Reduceri şi oportunităţi sunt peste tot, în România, în Germania şi între ele, chiar şi pe drum în Ungaria. Echipa SCnet România vă doreşte distracţie la maxim în câştigarea banilor şi cheltuirea lor pe plan internaţional.


Daca va place ideea de a castiga bani din cumparaturile clientilor germani.


joi

Liderii raspund

In pregătirea afacerii, am observat necesitatea unui material, util pentru cei cu experienţă uriaşă – cu un grup de mai multe mii de membri – în construirea reţelei respectiv a marketingului de reţea. În prezentarea aceasta specială, mă voi ocupa de următoarele teme:
  1. Pe piaţă există o sumedenie de sisteme MLM, pentru ce-mi trebuie mie această reţea nouă de cumpărători?
  2. Cum putem stopa plângerile (obiecţiile) necontenite, care ii afecteaza inclusiv si pe conducatori? Este supărător ecoul negativ care pluteşte zilnic în jurul nostru ca o bombă amorsată.
  3. Care sunt limitele acestei posibilităţi de afacere şi cum pot fi ele învinse?
  4. Ce să facă conducătorul, ca grupul său să se dezvolte dinamic şi să aibă reuşită pe plan internaţional în doar câteva luni?

Cum să alegem din sumedenia de oferte?

Deci să începem! Marketingul de reţea este pe piaţă de mai bine de şase decenii. Ce este de fapt MLM? Pe pagina mea de web puteţi citi un scurt istoric al MLM respectiv o mică explicaţie despre ce şi de ce s-a întâmplat din anul 1979. Aici scriu despre înmulţirea ca ciupercile a firmelor MLM, despre mai puţin iubitele lanţuri de reţele ilegale (jocuri pilot, jocuri piramidale, etc.). Apoi despre ultimii 5 ani ai MLM. În privinţa planurilor compensatorii tendinţa ţine către sfârşitul secolului trecut, mai apoi planul de marketing este completat cu compensarea binară, şi prin modulele implantate se îndreaptă spre planurile compensatorii bonus. Deoarece planul de contrast este doar o parte a puzzelului, trebuie să constat să MLM are succes de fapt, dar în cazul nostru nu-l consider suficient.
ok_buducnost.jpg În privinţa produselor, este greu de găsit vreunul care, comercializat prin sistemul MLM, să i se ghicească – dacă asta e posibil – viitorul strălucit. Ştim, că la apariţia unei noi firme care îşi etalează marketingul (doar aici, doar acum etc.) de abia reuşeşte să-şi facă ascensiune. Nu spun că nu e posibil, dar este greu de realizat mai ales dacă aceasta este a 16-a societate pe piaţă în domeniul respectiv. În al doilea rând, este un marketing de constrângere, când vrei să intri pe piaţă cu un produs, cu care deja de mult timp se întrec doi uriaşi (exemplu: Coca-Cola/Pepsi-Cola, Intel/Motorola, Avis/Hertz etc). La fel este marketing de constrângere dacă produsul comercializat de Dvs. nu a fost răspândit de Dvs. pe piaţă ( nu Dvs. aţi introdus numele de marcă). Mă gândesc aici la vitamine, geluri, alte suplimente alimentare, gemuri, ciocolată etc. Moda ultimilor ani au fost băuturile energizante (în primii trei ani Noni a mers foarte bine, mai apoi multe, foarte multe alte produse au apărut, şi eu am primit 3 astfel de oferte). Colegii cunoscuţi au afirmat că toate 3 sunt produse noi, acum porneşte piaţa lor şi nu există concurenţa.
În două domenii au avut loc schimbări semnificative: în lumea financiară şi cea a internetului. La noi în ţară, dezvoltarea financiară a început acum 5 ani cu fondurile de investiţii (înaintea marketingului de reţea acesta a fost singurul mod de investiţie de siguranţă). Aici aş vrea să scot în evidenţă comerţul Forex. Ambele teritorii financiare au devenit un „Mekka” de noroc, absorbând oamenii deşi un constructor de reţea de nivel mediu nu prea poate diferenţia ce este legal şi ce este ilegal. Chiar dacă cineva ştie care este diferenţa, se cam încurcă deoarece aceste reţele piramidale ştiu să le ascundă! Toate aceste „oportunităţi de afaceri” scad posibilitatea altor firme de a introduce pe piaţă noi reţele – o comparaţie: si corpurile solide se scufundă în mare.
Operaţiile de internet se bazează pe înregistrarea domeniilor şi pe furnizare hosting. Aici se crează des reţele-norocoase, deşi nu au produse concurenţiale /cele de pe piaţă sunt mult mai ieftine. Din păcate oamenii nu sunt bine informaţi în reţeaua de internet, de aceea pot fi influenţaţi în defavoarea lor, doar cu sloganul „este sănătos”.
Acum vă împărtăşesc câteva gânduri în legătură cu cele de mai sus. Sper că vom cădea de acord în mai multe privinţe.
  1. „Nu este bun acest job”! Atunci, mai mult ca sigur nu sunteţi mulţumit cu nimic, deoarece din orice muncă se pot scoate premii extra sau se pot obţine rezultate deosebite. Mulţi cred că o reţea existentă deja nu oferă atâtea avantaje ca una nouă. Aceasta este o gândire MLM rea!. O reţea existentă deja are creat un plan de marketing cu productivitate calculabilă. Bineînţeles dacă Dvs. aveţi un loc de muncă şi doriţi să obţineţi venituri suplimentare, deoarece sunt bune produsele date, atunci nu trebuie să vă întoarceţi spatele.
  2. Un om care se ocupă cu marketingul de reţea trebuie să fie deschis dacă aude despre alte oportunităţi de la colaboratori. Dacă suntem reţinuţi şi nu ascultăm nici măcar o prezentare, atunci ce aşteptăm de la alţii? Deschidere? Pe de altă parte, fiecare persoană deschisă care se ocupă cu marketingul de reţea trebuie să-şi formeze asemenea criterii încât cu ele să observe repede posibilităţile slabe de afaceri şi să se ocupe doar de cele care oferă mult mai mult decât cea prezentă.
  3. La reţelele mari, din fericire, acestea se observă mai uşor dar nu trebuie gândit în mod trivial. Trebuie observat dacă ultimii oameni ai reţelei care pot câştiga 50, 100, 500, 5000 euro primesc procentaj corespunzător din sistem (în produse sau prestări servicii). Dacă nu primesc atunci aceasta este o reţea norocoasă! Dacă primiţi invitaţie într-o reţea de produse, veţi vedea/veţi verifica pe internet, dacă sunt puţine, încă nu înseamnă că este o afacere bună, deoarece se presupune că nu este nevoie de produsul respectiv, deja de 300 de ani nu se poate vinde şi atunci apare o reţea norocoasă!
  4. Recunoaşterea oportunităţii unei afaceri de succes este determinată de mai mulţi factori: sentimente, parametrii de afacere şi cântărirea riscului. La orice oportunitate de afacere trebuie reacţionat rapid deoarece sunt multe asemenea oferte. Cel care aşteaptă ca fiecare oportunitate să se dovedească bună, să fie de succes şi sigură, acela nu va ajunge nicăieri. Pe de altă parte evaluarea, experienţa şi mulţi alţi parametri vă vor fi forţa motrica, până cand munca de început va învinge provocările iniţiale. Unele argumente sunt mai importante pentru unii decât pentru alţii. Unii oameni datorită pregătirii văd o afacere mai complicată pe când alţii o văd mai simplă. Şi nu este nici o garanţie care variantă e mai bună, deoarece nu se vorbeşte despre matematică cu, care de obicei se poate demonstra sau infirma ceva... Orice, mai mult sau mai puţin exact…
După introducere să schimbăm tema...

Cum să eliminăm cele mai frecvente pretexte?

ok_neodlucnost.jpgCele mai dese obiecţii care se ridică de câtre constructorii de reţea începători şi mai ales de cei cu experienţă mare, în legătură cu marketingul de reţea, sunt următoarele:
  1. Au nevoie oamenii de acest plan de marketing? Este necesar, este util acest plan de marketing pentru aceia care doresc să construiască reţea şi acelora care nu doresc acest lucru?
  2. Acest plan de marketing conţine oare recunoaştere şi reprezintă suficientă motivaţie pentru constructorul de reţea?
  3. Produsele sunt bune şi de calitate, preţurile pot concura cu produse din alte reţele?
  4. Există vreo firmă care sprijină logistica, prelucrarea rapidă a datelor şi lucrează la nivel calitativ superior cu constructorii de reţea?
  5. Firma oferă garanţie că dacă conducătorii şi proprietarii o vor dezvolta cu planul de marketing, vor păstra puritatea afacerii, şi vor obţine un cod etic? Acestea sunt cele mai importante din punctul de vedere al partenerilor de afaceri şi constructorilor de reţea respectiv cu ce firme întreţin relaţii, partenerii de produse şi clienţii permanenţi acceptă şi păstrează puritatea firmei, dacă păstrează codul etic şi au o imagine asupra viitorului?
  6. Există deja conducători, constructori de reţea cu, care am dori să colaborăm şi care ar dori să adere la afacere? Bineînţeles vor exista totdeauna oameni neinteresaţi de afacere sau sceptici, dar este important să lucrăm cu aceia care înţeleg afacerea şi împreună cu noi vor să construiască reţeaua de cumpărători, deoarece aceştia crează atmosferă propice, afacerea crescând foarte mult.
  7. Cum se va putea lucra în diferite ţări? Sunt create condiţii pentru aceasta?
  8. Va fi bun pentru mine? Se va ridica nivelul meu de trai respectiv se va schimba stilul meu de viaţă?
O sumedenie de întrebări se ridică referitor la afacere şi la planul de marketing. Dacă sunt întrebări sunt necesare şi răspunsuri. Dacă veţi găsi răspuns la aceste întrebări aceasta poate să vă aducă mulţi bani, un nivel de trai mai bun şi o oportunitate de afacere uriaşă în viitor. Reţeaua de cumpărători sau activitatea Shopping Center Network, este o activitate naturală în economia de piaţă şi l-am explicat în articol, unde am detaliat că aceasta este viitorul în marketingul de reţea. Aceştia sunt factorii pozitivi necesari în viitor fiecărei reţele în ţară şi suntem în timp util pentru a realiza aceasta. Despre ele voi vorbi în cele ce urmează.
Răspunsul la întrebarea a 2-a este că în planul marketing al Shopping Center Network factorul pozitiv este recompensa, motivarea. Am învăţat despre avantajele ei, scriu şi un studiu despre aceasta, am luat în calcul toate planurile posibile. Aici veţi găsi orice aveţi nevoie. Atât începătorii cât şi conducătorii de nivel înalt au nevoie de motivare şi recompensă. Am luat ca bază programul competitiv al unui sistem mai vechi, am formulat în mai mult de 20 puncte planul recompensei, motivării şi al bonusurilor.
Întrebarea a 3-a se referă la produse. Shopping Center Network a avut idee originală. Aici nu trebuie să vinzi produsul în opoziţie cu alte sisteme MLM unde se desfăşoară valorificare, vânzare de produs. Nu trebuie să-i convingem pe oameni să cumpere produse despre care încă ieri nu ştiau că azi au nevoie de ele. La cele mai multe firme MLM aceste produse au preţuri mai mari decât la firmele mai mici care vând produse asemănătoare, asta deoarece în sistemul MLM trebuie să produci un rulaj lunar pentru a fi recompensat. In reţeaua noastră bazată pe cumpărare veţi găsi orice produs de care aveţi nevoie, garantat de partenerii de produse la care veţi găsi orice tip şi formă de prestaţie şi la care veţi primi recompensă la fiecare produs cumpărat sau din orice prestare de serviciu solicitat. În această afacere toată lumea beneficiază de câştig: clientul permanent care merge la partenerul de produse deoarece beneficiază de reducere dar şi partenerul de produse care îşi măreşte cercul de cumpărători, adică consumatorii. Shopping Center Network face publicitate partenerilor săi, astfel este avantajos pentru toată lumea.
Reţeaua Shopping Center Network vă oferă Dvs. un sistem complet, cu o sumedenie de idei, cu logistică, cu sistem informatic şi prestaţie de monitorizare.
 Să trecem la întrebarea a 4-a. Pentru mine această întrebare este deosebit de importantă deoarece am lucrat la fime multinaţionale, unde totul era organizat aproape perfect şi totuşi au fost probleme ce nu şi-au găsit rezolvarea. Am lucrat şi în firma mea privată, care nu a funcţionat cum trebuia devenind falimentară. Shopping Center Network, născută dintr-o idee nouă, uriaşă, originală, îşi desfăşoară activitatea depăşind cu mult pe toate celelalte forme de afaceri. Are un sistem informaţional uriaş, prin internet reducerile calculate pot fi aflate după câteva secunde, se pot folosi vouchere online pentru cumpărăturile zilnice, a căror valoare Shopping Center Network o transferă imediat partenerilor de produse. Instruire permanentă, prezentări zilnice, conferinţe web, profesioniştii ţin conferinţe motivaţionale, de comunicaţie, tehnica modului de a întreba, alte prezentări, traininguri. Shopping Center Network stabileşte relatii foarte bune cu băncile, intreprinderi mici, mijlocii, mari sau multinaţionale.
Întrebarea a 5-a nu este realizarea unui vis, deoarece am un prieten, care şi-a prezentat într-un video MLM toată experienţa, cunoştinţele şi rezultatele, şi acesta nu este întru-totul de acord cu mine. Eu consider deosebit de important ca proprietarul firmei să aibă o viziune de viitor, să aibă mesaj, scop, aşa cum am şi eu. Din păcate prietenul meu are experienţe dureroase legate de aceasta. Este posibil că nu i-aţi întâlnit personal pe proprietarii Shopping Center Network, dar ce aţi auzit despre ei, despre roadele muncii lor este din toate punctele de vedere un sistem planificat, iar managementul este astfel organizat pentru firmă şi clienţii permanenţi încât este considerat de mai mulţi ca fiind cel mai bun. Dacă, totuşi, aţi dori să vă întâlniţi cu proprietarii firmei, atunci din vreme în vreme, se oferă posibilitate şi pentru aceasta, să vă puteţi uita în ochii lor, să-şi exprime viziunile, să-şi prezinte obiectivele, să-şi expună povestea personală. Ei stabilesc criterii severe de pornire în ţara în care afacerea tocmai porneşte, unde scopul firmei este cel al cunoaşterii, al creării unui bun renume şi al utilizării eficiente a capitalului investit. Legat de această întrebare a 5-a am văzut şi exemple rele, adică ce se întâmplă atunci, când „toată lumea” ştie sa conduca ţara. Am văzut cum îşi rezolvă problemele personale şi pe ale altora...
Întrebarea a 6-a se referă la ceea ce trebuie construit. Aici conducătorii de grupuri colaborează cu ramificaţiile paralele. Grupurile paralele se comportă ca apărarea unei echipe de fotbal, unde toţi au acelaşi scop: toţi trebuie să lucreze împreună ca totul să funcţioneze perfect şi uniform. Pentru aceasta am creat un climat unde noii clienţi permanenţi înregistraţi în reţea lucrează cu plăcere împreună cu grupul. Această reţea este în întregime în mâinile noastre, doar trebuie să facem totul bine. Noi vedem rezultatele, ştim cum să facem deoarece printre noi se află persoane care au aproape 6 ani experienţă în sistemul clientelei permanente, respectiv 13 ani în sistemul MLM.
Întrebarea a 7-a este una grea. Avem constructori de reţea începători dar şi cu experienţă. De Shopping Center Network este nevoie în România pentru că societatea cumpărătorilor vor reduceri, vor să cumpere mai ieftin, deoarece criza mondială a lăsat fără loc de muncă, fără casă, fără maşină, fără siguranţa unui nivel de trai minim pe foarte mulţi oameni. De accea este logic ca acest sistem să funcţioneze bine în orice parte a lumii. Am primit câteva observaţii , că nu se merită să lucrezi serios într-o ţară până nu găsim suficienţi parteneri de produse... aceasta îmi aduce aminte de clasica întrebare „prima dată a fost găina sau oul” ? Serbia şi Ungaria au dovedit că se pot înregistra clienţi permanenţi în mod eficient şi atunci când firma doar adună preînregistrări (face sondaj de opinie). Deci acestea sunt argumente negative, păcat că viaţa nu este matematică exactă, dar mie-mi este de ajuns acest aspect.
La întrebarea a 8-a nu pot să vă răspund. Aceasta este afacerea pe care o caut de ani de zile. Cel care utilizează cele învăţate, în mod garantat va avea rezultate pozitive. În baza tuturor evaluărilor raţionale, cu mai mulţi ani experienţă şi cu evaluarea mea intuitivă entuziasmul meu ţine de 3 ani. Îmi dedic viaţa acestei afaceri şi din veniturile obţinute aici doresc ca inclusiv copiii mei să trăiască bine. Poate scrie oricine, orice, dar esenţială este creşterea. Tineţi cu mine pe acest drum, deoarece este accesibil pentru oricine, care şi-a fixat un ţel. Că veţi fi Dvs. sau altineva, este decizia Dvs. Tineţi pasul cu mine, să vi se realizeze visele!
„Ceea ce primim când ne atingem ţelul, nici pe departe nu este atât de important ca ceea ce am devenit, până ce ni l-am atins!” ZIG ZIGLAR
Dacă ceea ce am spus nu este îndeajuns, atunci amintiţi-vă ceea ce dr.Nick a amintit atât de des: „Ori conduci, ori urmezi, ori scapi.” Şi nu este cu supărare, dacă Dvs. veţi vedea o posibilitate în Shopping Center Network mai târziu, balanţa se va înclina tot în favoarea Dvs.!
ok_puzzle.jpg

Greutăţi în construirea reţelei

De obicei greutăţile în construirea reţelei sunt următoarele:
  1. 1. Apar probleme în transmiterea produselor dincolo de graniţă.
  2. 2. Este problematică munca în străinătate privind primirea recompensei, impozitarea, înfiinţarea firmei etc.
  3. 3. Se crează probleme cu pregătirea materialelor, paginile web, cu comenzile de produse şi în privinţa limbii.
În cazul nostru soluţia este mai simplă. În cazul articolelor clasice este mai complicat. Ca să ne cheltuim valoarea de pe card, doar trebuie să organizăm o raită pe la partenerii de produse. Nu uitaţi că Ungaria a fost una din cele mai cunoscute şi atrăgătoare puncte turistice pentru turiştii pretenţioşi din Europa Vestică. In Ungaria există lanţuri hoteliere de nivel înalt la preţuri mult mai accesibile decât în Serbia, Macedonia, Croaţia sau Bosnia-Herţegovina. Şi alimentele de bază sunt mult mai ieftine, nemaivorbind despre specialităţile de carne şi lactate. De ce să nu fie din nou aşa adică să vină turiştii la cumpărături, la odihnă, la recreere? Nu numai clienţii permanenţi maghiari îşi pot cheltui banii la partenerii de produse maghiari ci şi cei străini. Meditaţi puţin în acest sens...

Ce trebuie să facă conducătorii în următoarele luni?

Ei trebuie să remarce că aceasta este o afacere bună şi să participe la ea cu responsabilitate. Aceasta este o oportunitate de afacere extraordinară, unde trebuie să formăm o echipă la fel de extraordinară.
Toată lumea a primit un dar de la Dumnezeu. Unul este bun organizator, altul este specialist în IT, unul este bun orator, altul vorbeşte mai multe limbi. Fiecare poate face ceva sau poate construi reţeaua, deoarece poate fi parte a echipei care a făcut o trebă bună şi organizată.
Fiecare organizator vede în mod pozitiv şi este dispus să rezolve orice provocare ce ne stă în faţă. Încrederea reciprocă şi respectul creează un asemenea climat în care putem da maximumul din noi. Dacă cineva a acceptat o muncă, atunci o şi rezolvă. Vom lucra zilnic 4 ore pe reţea. Cel care a finalizat o problemă, intotdeauna îi va ajuta si pe ceilalţi.
Caţiva din conducătorii noştri vor lua parte mai des la seminarii şi prezentări ca să înveţe să trăiască şi să lucreze prin intermediul internetului. Unii conducători au sarcina de a realiza explicarea sistemului, pregătirea materialelor şi ţinerea seminariilor.
Şi conducătorii îşi asumă răspunderea în finanţarea câtorva evenimente: prezentări, seminarii, conferinţe etc.
Este foarte important, că dacă un conducător afirmă că acceptă această obligaţie, atunci să o şi respecte, pentru că rolul de conducător este o cinste, o obligativitate, o mulţumire şi o responsabilitate!
„Să te gândeşti că propria-ţi hotărâre ca să ai succes, este mai importantă decât orice altceva.” Abraham Lincoln

Ideea de baza in SCNET

Asta nu-i muncă adevărată!

Îmi spun oameni, care nu sunt cunoscători ai sistemului MLM, mie, care am mai bine de 13 ani de experienţă în acest domeniu. Afirm acest lucru deoarece este evident că aceşti oameni ori nu sunt informati sau au fost greşit informaţi privind acest domeniu (MLM), de accea marketingul de reţea a căzut victima antipropagandei. Voi încerca, în continuare, să explic simplu MLM şi forma sa specială, a clienţilor permanenţi, adică atunci când comunitatea cumpărătorilor şi cea a comercianţilor îşi desfăşoară activitatea în cadrul unui sistem special: aceasta este Shopping Center Network.

Reţeaua cumpărătorilor

În ce priveşte scopul comunităţii cumpărătorilor, se impune să convenim la o idee de bază:
  • Noi, toţi, ca şi consumatori, cumpărăm zilnic alimente, îmbrăcăminte, combustibil, automobile, mobilă, produse electronice, case, etc. Toate acestea am dori să le obţinem cât mai ieftin!
  • Tot ceea ce cumpărăm, le achiziţionăm de la comercianţi, care, şi ei, îşi au propria lor dilemă: ce mărfuri mai ieftine să achiziţioneze, care să poată fi vândute mai scump, ţintând totuşi pasul cu concurenţa de pe piaţă. Încasările lor trebuie să fie mai mari decât cheltuielile pentru a-şi menţine afacerea. Comerciantului cu rulaj mai mare i se vor oferi reduceri mai mari, acesta conducându-ne la primul principiu al economiei, importantă din privinţa afacerii noastre: cu cât mai mare este numărul Clienţilor permanenţi, cu atât mai mare este reducerea!
  • Cum ajung comercianţii să-i găsească pe cumpărători, aceştia să afle de ei? Bineînţeles prin publicitate: în ziare, radio, TV, recomandări personale, din târguri sau panouri publicitare. Dar toate acestea se fac pe cheltuiala comerciantului!
ScNet Kartica.jpgAm ajuns astfel la ingenioasa idee: reţeaua cumpărătorilor. Să presupunem că sunt 1000 de cumpărători înregistraţi; noi luăm legătura cu patronul unui magazin căruia îi cerem să facă o reducere de 5 % din produsele firmei sale. Care va fi interesul patronului? Din adaosul de 20-30%, acestuia îi rămâne aprox.15% dacă se scad şi celelalte cheltuieli. Dar de cele mai multe ori nici acest 15% nu reprezintă un profit net, pentru că poate chiar jumate din acesta va fi cheltuit pentru publicitate.
Principiile economiei spun: cu cât sunt mai mulţi cumpărători, cu atât reducerile sunt mai mari. Ce ar fi dacă comerciantul nostru ar primi 10 000 de membri ai reţelei noastre de cumpărători? Sau 100 000 de membri? Mai mult ca sigur că ne-ar oferi 10% reducere sau chiar mai mult! Bineînţeles nu în toate domeniile comerţului sunt identice cheltuielile, astfel nici reducerile nu vor fi identice. Exemplu: reduceri mai puţine la carburanţi, la transport în comun deoarece adaosurile în aceste domenii sunt mai mici. Este greu de închipuit să primim reduceri mari în acele domenii pe care suntem obligaţi să le folosim, atunci când comerciantul lucrează fără concurenţă.
Aceste societăţi au foarte mulţi clienţi. Sunt firme care se adună în complexuri comerciale. Dacă în aceste complexuri comerciale, malluri, lanţuri de magazine reuşim să ne vindem ideile, atunci reuşim să ne extindem reţeaua de cumpărători şi în locuri unde ne desfăşurăm cumpărăturile zilnice.

Marketingul de reţea

Cu câtva timp în urmă, mai mulţi au studiat în ce fel s-ar putea elabora o reţea marketing bazată exclusiv pe cumpărare. Să vedem ce este necesar pentru aceasta!
  • Există mulţi oameni care au nevoie de venituri suplimentare dar fiecare din ei au aceiaşi problemă: de unde şi cum să obţină aceste venituri. Dacă studiem factorul de risc al unei societăţi private atunci se pune întrebarea dacă merită sau poate fi aceasta administrată economic, poate genera profit? Oamenilor le place să beneficieze de timp liber, spre a-l folosi în familie, pentru sport, artă, hobby etc.
  • Pe de altă parte ştim, că economia îşi are limitele ei, de aceea necesită multă înţelepciune, ca să scoată pe piaţă produse ce pot fi vândute. Numărul întreprinderilor este imens, astfel trebuie valorificate pe piaţă o sumedenie de produse. Valorificarea se poate face în mai multe moduri: cel clasic de piaţă – prin comerţul en gros şi en detail; cel modern: din catalog, teleshopping sau vânzare directă etc. În comercializarea produselor marketingul online este – din mai multe puncte de vedere – un mod de valorificare unic şi specific.
Să vedem cum funcţionează marketingul de reţea comparativ cu un magazin privat, aflat în apropierea oricăruia dintre noi.
Comerciantul privat cumpără pâinea cu 2 lei/buc şi o vinde cu 3 lei buc. Diferenţa dintre ele este adaosul acestuia. Dar nu înseamnă că a şi câştigat 1 Leu. El mai are cheltuieli care pot fi scăzute dacă comandă cantităţi mai mari de pâine. În marketingul de reţea devii comerciant atunci, dacă achiziţionezi produsul pentru firmă pentru x lei şi îl vinzi cu x+1 leu. După achiziţionarea produsului îţi vizitezi prietenul/ colegul dar în prealabil îi trimiţi un e-mail, ca să economiseşti transportul, astfel vei vedea că volumul cheltuielilor nu va depăşi cel al încasărilor.
Dacă comerciantul privat se decide să-şi dezvolte afacerea, să deschidă şi alte puncte de lucru, astfel vânzările sale vor creşte, şi furnizorul de pâine s-ar putea să-i ofere o altă reducere , comercializând pâinea cu 1 leu 80 bani. Dar comerciantul menţine preţul de 3 lei, este mulţumit de adaos. Este logic, nu-i aşa?
Dacă comerciantul privat ar fi capabil să-şi organizeze reţeaua de vânzări, folosindu-se de adaosul de mai sus de x lei, astfel încât să-şi mărească volumul de vânzări de pâine, ar putea obţine de la furnizor (brutărie) o altă reducere de y lei. Astfel comerciantul privat ar beneficia de venit din două nivele.
Din exemplul de mai sus se poate înţelege marketingul de reţea, şi chiar în comerţul clasic se obţin uneori venituri din 2-3 nivele, dar nici pe departe nu se apropie de veniturile reţelei de cumpărători, unde des vin veniturile din 100 sau 1000 de nivele.

.…egal 4!!

ok_devojka_kupuje.jpgNe rămân 2 şi mai adăugaţi 2. Shopping Center Network şi partenerii de produse pe de o parte, dar cine este de partea cealaltă? Nimeni altcineva decât o familie din România compusă din 4 persoane care câştigă lunar lei (venitul net în 2009 a fost de lei/persoană/lună conform . Acest venit este cheltuit în întregime, nu ajunge pentru traiul de zi cu zi. Sunt familii care cheltuiesc mult mai puţin, alţii cheltuiesc mai mult. Dar 5% din această sumă înmulţită cu numărul familiilor din ţară este o valoare imensă. Această reducere este împărţit conform ecestei idei geniale în modul cel mai corect în aceasta reţea de cumpărători.
In reţeaua Shopping Center Network, făcându-vă cumpărăturile chiar câştigaţi bani. Cheltuind în mod obişnuit obţineţi venit. Pe măsură ce veţi obţine venituri mai mari, veţi cheltui mai mult deoarece cheltuielile sunt generatoare de venituri şi încasările vor creşte. Bineînţeles aceasta nu tinde spre infinit dar oricum este pozitiv din toate punctele de vedere.
Intr-un marketing de reţea, pentru pornire nu este nevoie de capital de pornire ci mai degrabă de cunoaşterea modului de construire a sistemului de reţea. Nu contează apartenenţa la o anumită grupare etnică, la o anumită religie, nu are importanţă vârsta sau starea materială.
Este esenţial doar faptul că pentru obţinerea unor venituri mari este nevoie de alocarea unei parţi mai mari din timpul liber. Dacă există voinţă şi dorinţă, doar personalitatea trebuie dezvoltată, prin învăţare, pentru a avea un succes garantat.
Toate acestea sunt importante pentru a fi învingător şi nu un veşnic sceptic învins.

Bine ati venit in SCNet® ROMANIA!

Cum ma inscriu?

 

Pasul 1. Înregistraţi-vă acum!

Pe această pagină înregistrarea este gratuită. Nu aveţi nevoie decât de o adresă de e-mail validă, de date personale, de identificatorul Shopping Center Network al persoanei care vă recomandă (in cazul nostru ID instructor 119284), şi de un număr exact de telefon mobil (în formatul cerut).

 

Pasul 2. Vă rugăm, studiaţi
conţinutul paginii!

Sistemul/reţeaua noastră nu este prea complicată, dar nici prea trivială. Dacă vă daţi seama de esenţa afacerii, atunci o veţi face mult mai rapid! Iar acest lucru este scopul primordial pentru cei mai mulţi oameni, deoarece nu avem la dispoziţie o perioadă nelimitată de timp.
Recomand următoarele puncte din meniu în atenţia Dvs. [Cum puteţi castiga?]

 

Pasul 3. Adunaţi-vă oamenii…

...Acordaţi puţin timp acestuia!

Înregistraţi în fiecare zi cel puţin două cunoştine de-ale Dvs. Nu este prea greu, deoarece ştim că înregistrarea este gratuită. Încercaţi să-i explicaţi esenţa afacerii! Veţi reuşi, dacă răspunsul va fi: bine, este o afacere genială, vreau să încep imediat! Într-o lună veţi putea înregistra 50 de rude apropiate. Asta e ce se cheamă un start perfect!
ok_multitasker_odmor.jpg

Pasul 4. Copiaţi-vă!

Învăţaţi-i pe prieteni şi rude să facă acelaşi lucru, ce faceţi Dvs. Arătaţi-le un exemplu, ajutaţi-i să înveţe, pentru că dacă Dvs. porniţi cu dreptul, munca investită se va compensa ulterior de mai multe ori. Dacă doresc să vă arăt un exemplu foarte simplu, o folosesc pe următoarea. Să presupunem că Dvs. veţi arăta afacerea Shopping Center Network doar la 5 persoane, iar aceştia la rândul lor la alte 5 persoane, şi aşa mai departe, câţi vor fi doar la cele 4 nivele ale Dvs? Vor fi 5 la nivelul întâi, 25 la nivelul secund (5X5), 125 la nivelul al treilea (25X5), 625 la nivelul al patrulea (125X5). Dacă îi adunăm, atunci vor fi 780 de persoane la primele patru nivele ale Dvs. (5+25+125+625). Dacă ei vor cheltui doar 200 de lei pe lună, atunci Dvs. veţi câştiga doar la prima noastră plată – la cele de 0,5% – nu mai puţin de 780 de lei în fiecare lună (0,5% a 200 lei este 1 leu, iar 1 leu X 780 = 780 lei).
Acum să vedem un exemplu mai avansat! Dacă Dvs. veţi arăta afacerea Shopping Center Network doar la 1 sau 2 persoane pe zi, atunci repejor veţi avea 30 de persoane. Putem presupune că cel puţin 5 din aceşti oameni vor face la fel? Da, se poate calcula astfel. Mai ales dacă îi ajutaţi şi îi îndrumaţi. Să presupunem că ceilalţi, care nu au entuziasmul Dvs. vor recruta doar 5 cunoscuţi. Să vedem acest raport, dacă doar atâţia persoane vor recunoaşte măreţia acestei afaceri! Deci dacă veţi promova cu entuziasm şi stăruinţă această afacere, atunci veţi putea ajunge la următoarele rezultate. Vor fi 30 de persoane la nivelul întâi, dintre care 5 persoane vor face la fel ca şi Dvs., deci la nivelul secund vor fi 275 ((5X30) + (25X5)). Dacă urmărim aceleaşi proporţii în continuare, atunci în grupul Dvs. cele patru nivele vor însuma 15430 de clienţi permanenţi. Dacă rămânem la aceiaşi sumă cheltuită lunar, atunci venitul Dvs. lunar va fi de 15430 lei. Şi ce va fi dacă un client permanent va cheltui mai mult de 200 de lei? Iar această plată este doar una – cea de 0,5% – din planul complet de compensaţii. Nu voi face deducţii matematice complexe pentru Dvs. , dar dacă veţi dori să vă ocupaţi serios cu Shopping Center Network, atunci oricum veţi aloca timpul necesar pentru a face câteva calcule.

 

Pasul 5. Faceţi bani din cumpărăturile Dvs.!

Nu uitaţi că acest sistem genial face posibil ca oricine să-şi facă cumpărăturile mai ieftin, şi sistemul în sine a dovedit deja că în Ungaria este capabil să atragă Partenerii de produse.

 

Pasul 6. Studiaţi şi invãţaţi Afacerea SCnet!

Vizionaţi prezentarea Afacerii SCnet pentru a sti sa povestiţi si altora despre ea. Participaţi si la Conferinţele Web zilnice care va ajuta in dezvoltarea afacerii.


 
Afacerea este simplă, bazându-se pe redirecţionarea puterii DVS. de cumpărare şi pe învătarea altor persoane să facă la fel.
Afacerea dumneavoastră începe cu sprijinul unui îndrumător. Acesta, împreună cu firma IMOFIN CONSULTING vă va ajuta prin metode profesioniste să începeţi şi să construiţi eficient propria dumneavoastră afacere, cum să formaţi o reţea de parteneri de afacere şi cum sa o menţineţi.
 
Afacerea DVS. va continua să se dezvolte pe măsură ce partenerii DVS. vă vor urma exemplul şi vor începe să îndrume proprii parteneri. Multiplicarea este cheia succesului. Datorită efortului conjugat, timpul şi efortul DVS. se multiplică. Rezultatul acestei multiplicări este multiplicarea veniturilor DVS.

 
Forţa afacerii dvs. este pusă în valoare cu ajutorul
sistemului de instruire şi consultanţă oferit de firma de
        consultanţă IMOFIN CONSULTING prin: 
a.      Videoconferinta
                       b.    Cărţi, casete şi CD audio şi video
                      c.   Călătorii de studiu - SCNET DAY
                            d.   Strategii si modele de lucru verificate


 
Cum începeţi afacerea
1.   Recomandat de cineva care este deja partener de afacere
2. Prin inscrierea in afacere, deschiderea paginii de comerţ
electronic personalizate, şi contractul, totul  gratuit .

Activezi in sistemul MLM? Caut leaderi pentru retele in toata tara! Nu se cere renuntarea la firma in care activati.

Alatura-te echipei SCNet. Adu-ti familia si prietenii in SCNet pt. a beneficia de avantajele SCNet, care pt. tine negociaza cu magazinele existente pe piata un discount pe care ti-l da tie sub diferite forme. O parte a discount-ului ti-l da in bani lichizi si o parte in bonuri valorice. Ce trebuie sa faci ? Nimic in plus , fata de ce ai facut pana acum ( sa mananci, sa te imbraci , sa alimentezi cu carburanti, sa construiesti etc.) Trebuie sa te inregistrezi GRATUIT SI SA BENEFICIEZI , de discounturile negociate de SCNet pentru tine. Repet totul este GRATUIT . Afli mai multe dupa ce te inregistrezi si apoi intri in contul tau personal. Pentru inregistrare acceseaza link-ul urmator.
http://www.scnetromania.com/iuliangociu
Pentru mai multe informatii contactati-ma . e-mail scnetrom@gmail.com ;

Tel : 0722.635.471 site detalii: http://www.scnetrom.blogspot.com .
Conferinta luni pana vineri la ora 19:30 accesand http://live.meetcheap.com/conference,63273050 cu numele dumneavoastra-inv Iulian Gociu

CINE SUNTEM NOI

Combinand o vasta experienta in domeniul relatiei cu clientii, marketing si publicitate, am creat Shopping Center Network, solutia optima pentru clientii aflati în cautarea unor reduceri si a vanzatorilor aflati in căutare de clienti. Suntem reteaua de cumparatori care se dezvolta cel mai repede, avand la ora actuala peste 46.000 de membri inscrisi in Romania, incepand din 26 octombrie 2010.

In cadrul retelei noastre beneficiati de gratuitatea calitatii de membru, de reducerile speciale oferite de partenerii comerciali si primiti castiguri dupa persoanele inscrise de catre dumneavoastra în sistem.

- Ne-am specializat in dezvoltarea afacerilor partenerilor nostri, pentru obtinerea intai a unor venituri suplimentare si apoi a unui venit permanent pasiv.

- Suntem platiti pentru ca recomandam magazinele partenere.

- Obtinem castiguri fara sa investim sume de bani.

- Nu suntem obligati sa participam la seminarii.



Va putem oferi gratuit:

- Conferinte web;

- Plan de afaceri;

- Consultanta;

- Instrumente de promovare;

- Cursuri de instruire;

- DISPONIBILITATEA de a lucra cu dumneavoastra pana deprindeti abilitatile necesare acestei activitati;

Cel mai rau lucru este ca in fiecare zi de salariu sa ti se spuna cat valorezi.

Nu vrei sa iti arati singur valoarea ?

Sa poti castiga oricat de mult, proportional cu munca depusa ?

Stop joc ! Valorifica-ti timpul !

Pentru ca timpul tau sa valoreze intr-adevar mai mult, e bine sa te comporti ca si cand el ar valora mai mult, de aceea ai nevoie de o activitate in afara serviciului.

In primul rand, e bine sa hotarasti de cati bani ai nevoie. Calculeaza in sume fixe.

- Vrei o casa a ta ?

- Vrei ca sotul tau sa nu mai lucreze atat de mult ?

- Vrei sa investesti bani in dezvoltarea copiilor tai ?

- Vrei sa ai venituri suplimentare pentru toate nevoile tale, astfel incat sa nu apelezi la credite ?

Totul reprezinta bani, fa-ti un calcul !

- Pune la bataie 10 ore pe saptamana din timpul tau liber !

- Cauta un sistem sau o afacere prin care sa-ti atingi telurile !

- Permite ideilor noi, partenerilor noi sa te ajute sa obtii sumele de care ai nevoie.

O poti face ! Nu e nevoie decat de un pas, apoi de altul, apoi de altul. Noi suntem dovada vie. Fa primul pas si solicita-ne sprijinul!

CE OFERIM?

O afacere personala FARA risc si potential de crestere nelimitat.

Venituri suplimentare pentru inceput, iar apoi, pentru cei ce doresc sa faca performanta, o afacere full-time.

Activitate independenta, nu loc de munca.

Sistem suport: plan de afacere, instruire profesionala, trainer personal, know-how, logistica.

Inchipuiti-va pentru o clipa ca timpul si banii nu ar reprezenta o problema in viata dvs.

... ca ati putea sa va duceti copiii la scoala sau la gradinita in fiecare dimineata... si ca nu ati fi nevoit sa pierdeti niciun meci, serbare sau eveniment important din viata acestora.

... ca ati putea sa va programati munca in functie de orele de sport sau de activitatile recreative ce va incanta.

... ca mergeti in vacanta si ca va intoarceti cand doriti, nu cand va spune seful ca trebuie sa va intoarceti.

... ca va puteti achita la timp rata imprumutului la masina, la casa si va raman bani restul lunii pentru diverse activitati si chiar investitii.

In sfarsit, inchipuiti-va ca, investind o ora din viata dvs pentru a programa o intalnire cu unul dintre antreprenorii nostri, veti descoperi unul dintre secretele pe care le-ati cautat intotdeauna:

cum se face averea !

TE-AI GANDIT VREODATA CUM AR FI:

- Sa dezvolti propria ta afacere fara niciun risc ?

- Sa ai propria saptamana de lucru de doar 2 zile ?

- Sa muncesti pentru tine si nu pentru seful tau ?

- Sa iti folosesti calitatile personale ca pe un atu ?

- Sa ai parte de venituri suplimentare, direct proportional cu efortul pe care esti dispus sa-l depui ?

- Sa ai parte de un venit permanent, chiar daca te-ai oprit din activitate ?

- Sa colaborezi cu altii pentru a crea avere ?

- Sa-i asiguri copilului tau viata pe care o merita ?

- Sa devii jucator de top care sa ii invete si pe altii sa reuseasca ?

CE ASTEPTARI AVEM DE LA TINE ?

- Adaptabilitate;

- Minte deschisa la oportunitati;

- Rabdare;

- Placerea de a lucra intr-o echipa, respectandu-i regulile;

- 10-12 ore saptamanal din timpul tau;

- Tinuta adecvata;

- Seriozitate si punctualitate;

- Visuri mari.

Faptul ca ai avut curiozitatea sa citesti aceasta pagina ma face sa cred ca esti o persoana care vrea ceva mai mult de la viata.

Daca si tu:

- Crezi ca ai spirit de antreprenor, sau doresti sa te pregatesti in acest sens;

- Crezi in tine si in abilitatile tale unice;

- Esti capabil sa te organizezi si sa ii motivezi pe altii;

- Esti capabil sa muncesti in echipa;

- Iti place sa iti planifici obiective pe care sa le realizezi;

- Esti o persoana perseverenta care isi urmareste telul;

- Esti capabil sa privesti lucrurile in perspectiva;

- Te respecti avand o etica profesionala fara cusur

Atunci te invit sa ne cunoastem!

Nu ezitati sa completati formularul de contact (acest formular il veti gasi la sectiunea Inregistrati-va sau click aici),este o afacere gratuita si nu cred ca veti gasi o alternativa mai buna.

Scapati de vechea mentalitate! Aveti sansa sa alegeti schimbarea.

Scapati de vechea mentalitate! Aveti sansa sa alegeti schimbarea.

Vă invităm să vă alăturaţi conferinţelor noastre web!

______________________

Temele principale vor fi: prezentarea detaliată a posibilităţii de afacere, traininguri motivaţionale, sfaturi legate de construirea de reţea, exerciţii.


Introduceţi numele Dvs.- Iulian G sau IMOFIN la login, lăsaţi liber căsuţa cu parola, porniţi boxele şi alăturaţi-vă nouă!


Accesul in sala se face prin acest link:

http://www.hotconference.com/conference,63273050

Noul orar Conferinte Web:

Luni, Miercuri si Vineri

Interval Orar: 19.30 - 20.15

Tip Conferinta: Avantajele sistemului SCnet

Lector: dl. Radu Laurentiu


Marti si joi

Interval orar: 19.30 - 21.00

Tip Conferinta: Avantajele sistemului SCnet, Sistemul Binar şi Cariera SCNet

Lector: dl. Bogdan Dumitru


Luni si Vineri

Interval Orar: 21.00 - 21.30

Tip Conferinta: MLM Exploziv

Lector: dl. Radu Serban


Miercuri

Interval orar: 20.00 - 21.00

Tip Conferinta: Scoala Colaboratorilor SCnet

Lector: dl. Sabau Alexandru


In cazul in care nu puteti da curs acestor conferinte va invit sa vizualizati prezentarea video inregistrata accesand acest link www.scnetromania.com/iuliangociu la sectiunea galerii 3D.




Pentru eventuale neclaritati legate de SCnet sau de logare ma puteti contacta pe: - adressa de email scnetrom@gmail.com sau ma gasiti oricand la numarul acesta de telefon 0731075582.